Kun je in slaap vallen terwijl je gezicht getatoeëerd wordt?

Zo niet, dan liegt dit meisje:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI#

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

haha eventjes ingedut tijdens de sessie.... nee hoor dat is maar een smoesje....
met zo'n pijn kun je misschien even vertrekken doordat je flauwvalt... omdat de pijn ondragelijk is... maar een dutje doen tijdens zoiets? nee hoor dat gaat er bij mij niet in...
als je iemand niet vertrouwt omdat de communicatie niet goed gaat ga je zeker niet even dutten... dan let je hééél goed op of het gaat zoals jij wil...

nee.. deze jongedame kan het naar haar vader niet verantwoorden en probeert zichzelf van verantwoordelijkheid te ontslaan door slaap voor te wenden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja kan maar dan moet je wel in diepe slaap zijn of inslaap worden gebracht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij niet onmogelijk wanneer je een zeer hoge pijngrens hebt of zeer vermoeid ben.

Wanneer wint vermoeidheid het van pijn?
Of voor wat dat betreft van hard geluid.
Zo ben ik persoonlijk eens een keer in slaap gevallen tijdens een live optreden van de Osdorp Posse.
Ja, er was drank in het spel.
Ja , ik had een 'ruige' nacht gehad (wink, wink, nudge, nudge).

Goed... dat is een ander verhaal, maar ik sluit dus de mogelijkheid niet uit dat het een echt geval betreft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan wel, maar dan moet je een yogini zijn... Dus dan moet je de kunst verstaan uit te kunnen treden uit je lichaam...

Maar een westerling, dat zie ik al niet zitten dat die dat kan...

Dus riekt naar leugen... en nu ik het gelezen heb, pure leugen... Ze is bang geworden nu ze het resultaat ziet...

Jammer maar helaas...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer iets pijn gaat doen zoals tatoeëren dan kun je, wanneer je ligt naar een vorm van totale onspanning zoeken. Wanneer je deze trance bereikt hebt dan is het mogelijk om in een lichte vorm van slaap te komen...

Om het maar even eenvoudig uit te leggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt van je pijngrens aan. Mijn vrouw kreeg een zenuwbehandeling bij de tandarts, zonder verdoving viel zij in slaap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof het verhaal van dit meisje niet. Ik denk dat ze er zelf om heeft gevraagd, maar omdat haar familie het niet mooi vond heeft ze deze smoes gewoon verzonnen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin zeg... Als jij 3 sterretjes naast je oog wil en je voelt dat hij ergens op je kin bezig is dan weet je toch allang al dat het niet klopt!!! Naar mijn mening wist dit meisje heel goed wat er allemaal op haar gezicht zou komen en geeft het verhaal ineens een slinger in haar voordeel.