Als meiden over een chick praten, dan gaat het toch over jongens ?

Zo een iemand vroeg of er nog leuke chicks waren. En die andere meid zei ja er is een leuke. Dan gaat het toch over jonges ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lesbo's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien shemales
chicks with dicks ofzo

Antwoorden (10)

Ja, als meiden chick zeggen, kan dat ook over een jongen gaan. Maar meisjes noemen andere meisjes ook wel een chicks.
Als jongens chicks zeggen, gaat het altijd over meisjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zelf een jongen nooit een chick noemen, want meisjes zijn chickies volgens mij. Straks denken de mensen dat ik zelf ook een meisje bedoel. Veel te onduidelijk. Jongens zijn jongens of boys o.i.d., geen chicks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb echt nog nooit gehoord dat meisjes jongens chicks noemen. Chicks stamt af van het amerikaanse benaming van jonge kip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk leuke gezellige meiden.. vriendinnen of kenissen.

Als jongens dit zeggen gaat dit over meisjes.
Het kan ook zijn dat ze vroegen: waren er nog chicks die hun potentiele vriendje wilden versieren en of ze leuk waren.. Beetje ver gezocht maar het kan wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
chickies staat voor meisjes. misschien liep je langs een groepje lesbiennes op bi's
chick is in geen geval een jongen omdat chick is afgeleid van kip en kip = vrouwelijk.

Toegevoegd op 14-06-2009 13:30:08
op=of
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de term chicks gaat eigenlijk over meisjes
de term dude gaat over jongens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er nooit van gehoord! Ik dacht dat je chick alleen voor meisjes gebruikte.
Ik ben het op gaan zoeken en vond dit op de site over straattaal:

http://www.straatwoordenboek.nl/letter/C/chick

Ook hier gaat het over meisjes:

http://mediatheek.thinkquest.nl/~jre0184/woordenboek.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het soort mensen dat meisjes "chicks"noemt, hebben het bij jongens meestal over "dude's" of "hunks"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gebeurd wel eens dat meisjes een (mooie) jongen een chick noemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met Gerlin1985 eens.
"Wij" noemen mooie jongens/mannen ook chicks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi dat ik het weet, dat scheelt dan weer verwarring in de toekomst, ik vind het wel verloedering tot en met trouwens en ook erg onlogisch.