Mijn vriendin heeft een SOA maar ik niet (ook nooit gehad) we zijn al 7 jaar samen, is zij ontrouw?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja typisch gevalletje melkboer

Antwoorden (6)

Ligt aan de SOA ze kan ook een Soa opgelopen hebben bij de kapper (scharen etc) of tijdens onveilig drugsgebruik. Praat er is eens over met haar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee denk het niet. Misschien heeft ze het van een vieze toiletbril gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Allereerst ben ik geen dokter dus neem een antwoord van een leek met een korrel zout en niet als de waarheid.

De kans is aanwezig dat ze vreemdgaat maar dat lijkt me sterk want dan zou ze vreemdgaan zonder condoom en dat lijkt me onwaarschijnlijk. Misschien heeft ze het op een andere manier gekregen, weet niet zo snel welke maar ik zou er niet meteen vanuit gaan dat ze vreemd is gegaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zou ook vreemd gegaan kunnen zijn. De beste rede om dat op dat op te lossen is er inderdaad met haar over te praten. Wat je ook zou kunnen doen is aan haar moeder of vader vragen of ze wellicht ook een soa hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt een beetje van de SOA af maar je kan bijna geen SOA van een toiletbril krijgen. Dus de kans is groot dat je vriendin is vreemd gegaan of de vibo van een vriendinnetje heeft gebruikt. Drugs kan ook maar is statistisch gezien ook niet erg waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoeft niet. kan best een virus zijn waar jij weliswaar drager van bent (geweest) maar die zich alleen bij vrouwen uit in een soa.