TrendCall Callback
Bellen vanuit het buitenland is doorgaans duurder dan gebeld worden in het buitenland, omdat de tarieven van deze gesprekken worden gedicteerd door de buitenlandse netwerkbeheerders. Om de kosten te beperken kunnen onze klanten gebruik maken van de 'TrendCall CallBack’ service.
Het tarief voor gesprekken via TrendCall Callback is gelijk aan het tarief voor gebeld worden in het betreffende land plus het tarief voor zelf bellen vanuit Nederland.

Zie link:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan wel. Hieraan zitten echter wel relatief hoge kosten verbonden. Ik zal hier wat goedkopere alternatieven opnoemen die ik zelf heb gebruikt toen ik in Australië was.

Als je langere tijd in Australië blijft en vooral binnen Australië wilt gaan bellen, dan is het aan te raden om een lokale SIM-kaart (pre-paid) te kopen.

En als je vanuit Australië naar Nederland wilt bellen, dan is het aan te raden om van een speciale buitenland-belservice gebruik te maken. Je koopt dan een tegoedkaart (verkrijgbaar bij de gemiddelde Australische sigarenwinkel) waarop een nummer staat dat je belt, bijvoorbeeld vanuit een telefooncel. Je wordt dan verbonden met de belservice en vervolgens toets je het Nederlandse telefoonnummer in. Op deze manier bel je voor slechts een paar cent per minuut naar Nederland. (Toen ik er was, was het goedkoper om vanuit Australië naar Nederland te bellen dan om binnen Nederland via een vaste telefoon te bellen!)

Tenslotte, als je beschikking hebt over een computer met internet, dan kun je ook gebruik maken van Skype - bellen via je computer). Je kunt dan gratis naar andere Skype-gebruikers bellen (zij moeten dan wel achter hun computer zitten), maar je kunt ook voor een paar cent per minuut naar gewone Nederlandse nummers bellen.