Wat gebeurd er als de leden van powned voor een groot deel `valse namen` hebben?

NRC-next vanmorgen: commesariaat van de media gaat ledenwerving Powned extra kritisch onder de loep nemen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Nou dan zal het feest waarschijnlijk niet doorgaan..
Helaas pindakaas
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat zou niet gaan. Je moest ook je bankrekeningnummer etc. opgeven want lid worden van een omroep kost 5,72,-.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vals is meestal fout. Maar het lijkt erop dat die omroep het welzeker halen gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dan wordt Plasterk gepowned
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
NAW-gegevens dienen altijd overeen te komen met de werkelijkheid. Maar waar te checken? Inbreuk van privacy wellicht?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bankgegevens worden gecontroleerd op dubbele rekeningen. Het kan natuurlijk zijn dat iemand twee rekeningen heeft en via beide rekeningen lid word.

Maar hoe vaak gebeurd dat?