Dat is voor iedereen anders.. voor mij is het onvoorwaardelijk voor een persoon gaan zonder elkaar te verstikken.. Het moet voelen als 1=1=2...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
... bij elkaar willen zijn.
... elkaar steunen.
... alles voor een ander over hebben.
... elkaar lief vinden.

Liefde kun je voelen bij je familie, ouders, partner en kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil hier graag op antwoorden met een paar mooie en zeer veelzeggende spreuken.

Liefde is een deel van jezelf met anderen delen.

De essentie van liefde is: de ander uitnodigen te zijn wie hij is.

Het is onzin, zegt het verstand... Het is belachelijk, zegt de trots... Het is onmogelijk, zegt de ervaring... Het is wat het is, zegt de liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde is: Bij die ander helemaal jezelf mogen, kunnen en durven zijn...En wat ik zelf heel belangrijk vindt, je bent geen invulling voor de ander, maar een aanvulling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde is er te zijn of dingen te doen voor een ander, zonder er iets terug voor te vragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde is onvoorwaardelijk,onzelfzuchtig,ondoorgrondelijk.
Het heeft tijd nodig om te rijpen.Liefde voor je man/vrouw,zoon/dochter,broer/zus,vader/moeder.In mijn persoonlijke geval is liefde het mooiste geschenk wat ik ooit gekregen heb.Mijn man,al zo lang,mijn kameraad,mijn minnaar,mijn beschermer.mijn licht in mijn ogen .Liefde is een voorrecht.Menig mens springt er veel te lichtvaardig mee om.Het krijgt niet de kans om te groeien,te rijpen.Daardoor mist men de eccentie van het leven..Liefde is niet in woorden uit te drukken.IK WEET WAT HET IS.NA JAREN VAN VERDRIET EN GEMIS.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een combinatie van emotionele verbondenheid, lichamelijke aantrekkingskracht, en een diepgaande vriedschap!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Love is the only thing that makes life worth living."

~ Doctor Zhivago ~