het moment dat ik besloot mn verslaving op te zeggen en me liet opnemen.......beste keus ooit.......daardoor ben ik waar ik nu ben.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een zware, maar goede beslissing, geweldig naatje +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed gedaan (Y)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed man! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg knap!

Andere antwoorden (5)

Het moment toen ik besloot weer is een verkeerde beslissing te nemen.

Toegevoegd na 3 minuten:
En dan bedoel ik daarmee dat ik in een korte periode mezelf heel erg in de nesten heb gewerkt. van alle fronten af. Dat was het stomste van deze 2 jaar. Bijna dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moment dat ik mijn ex ontmoette, en gelijk zó helemaal in luv was, dat ik ter plekke geloofde in liefde op het eerste gezicht. Heel vlot gaan samenwonen, en ook heel vlot weer uit elkaar na een tijd die ik m'n ergste vijand serieus niet toe zou wensen.
Als ik hem niet ontmoet had, was mijn leven heel anders verlopen, zonder al die tegenslagen en gevechten om te komen waar ik nu ben.
Maar waar ik nu ben, ben ik heel happy, hoor!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik verhuisd ben naar Belgie. Ik hoop dat ik hier snel weg ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sterkte ermee.
Toen ik mijn rugzak pakte en in Nederland ging wonen. Zo simpel leek het....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik de balans had opgemaakt en bleek dat ik 700 keer meer redenen had om mijn geboorte stad te verlaten en ruim 100 km verderop opnieuw te beginnen in een andere stad. Dit was ook de enige manier om een bepaald milieu de rug toe te keren...

En achteraf had ik die keuze al 10 jaar daarvoor moeten nemen. Een ander cruciaal punt was toen ik besloot voor mezelf te beginnen in een branche die achteraf gezien verzadigder was dan ik gedacht had...