Er wordt in de media en door de overheid vaak zo moeilijk gedaan over motorclubs bv de Hells Angels, welke mensen hebben er nou echt problemen gehad

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ha, die Fatbob;

Ik heb persoonlijk nog nooit problemen met Hell's Angels gehad en als het alleen een club feestende Harleyfans was zouden ze waarschijnlijk ook niet zo'n slecht imago hebben. Maar het feit dat iemand crimineel is wil nog niet zeggen dat het een onaangenaam persoon in de omgang is. Andersom geldt dat ook; iemand die zich hufterig en respectloos gedraagt is daarom nog niet crimineel. De Hell's Angels zijn in een kwaad daglicht komen te staan door duistere zaken die voor een deel onder de dekking van de broederschap zijn begaan. Daarvoor worden zij af en toe aangepakt en niet omdat ze een motorclub vormen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bijvoorbeeld die leden die mogelijk door andere HA zijn vermoord in Limburg. Daarnaast worden de HA verdacht van drugssmokkel en mensenhandel. Topcrimineel Sam Klepper was lid van de HA. Al met al genoeg redenen om moeilijk te doen over deze club.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wellicht is de foute Hell's Angel een enkeling, maar het probleem bij die club zit in het gebrek aan transparantie. Hell's Angels proberen de wereld zo gesloten mogelijk te houden.

Als er geen duidelijkheid is over wat er bij zo'n club gebeurt, wordt er al snel moeilijk gedaan. Vergelijk het maar met een sekte, sommige communes of zelfs gesloten disputen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees het boek "Helse Engelen"van de Canadese journalist William Marsden maar eens:
"Ze sturen kerstcadeautjes naar zieke kinderen en organiseren motortochten om geld en speelgoed in te zamelen voor kankerpatiëntjes. Maar ze handelen ook in drugs, wapens en vrouwen. Ze hebben clubleden, politiemensen, gevangenisbewaarders en onschuldige omstanders vermoord."
Volgens William Marsden zijn de Hells Angels het machtigste misdaadsyndicaat ter wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ze wel eens tegen gekomen op schiphol, en ik moet je zeggen, ik zit liever niet naast ze in het vliegtuig. Ze getuigen nu niet van normaal en sociaal gedrag, meer van "wie doet me wat". Als je je daar toe aangetrokken voelt, kun je je vast bij ze aansluiten.