Waar kun je gezellig winkelenin Nederland? En waar kun je vlotte herenmode vindenvoor een iets grotere maat ?

En is deze stad/dorp ook goed bereikbaar,met openbaar vervoer of de auto , kun je er
gratis parkeren, of moet je betalen.
Zo ja hoeveel ongeveer per uur.
Zitten er aparte winkels waarvan je zegt: daar moet je echt even kijken?
Misschien een speciale winkel wat betreft inrichting/ wonen/ accesoires/ aparte schoenen/ kleding/ etc ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Den Haag, mooie stad achter de duinen ;) Voor elk wat wils met een keur aan winkels, zeker ook voor grote maten (kleding en schoenen). Omdat het centrum van Den Haag zo groot is, kun je op alle gebied iets vinden. Er zijn veel leuke, zelfs exclusieve gadgetwinkeltjes. Voor inrichting en wonen is er de Megastores. Een enorm winkelcentrum net buiten het centrum met volop parkeergelegenheid.

Prima bereikbaar met alle soorten van OV, zie link voor parkeergeld: http://www.parkerenindestad.nl/den-haag/algemeen/parkeren-den-haag.html

En wanneer je van het strand houdt, pak je die nog even mee op de terugreis :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkt goed ! Nu nog lekker weer
en een dag vrij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zomer komt eraan... als het goed is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Den Haag is inderdaad geweldig winkelen!

Andere antwoorden (6)

Dit is nu typisch een antwoord dat je op de http://grotematen.startpagina.nl/ kunt vinden. Het leuke is dat de beheerder ook een prikbord heeft en als je de vraag dáár stelt deze ook op Goede vraag komt. Dan kijken er meer mensen naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer wat geleerd ! en grappig
Alles wat jij wilt is hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rosendaal heeft een prachtig winkelaanbod.
Etten-Leur ook prima
Breda super.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het Designer Outlet Centre in Roermond eens. Of die bij Lelystad...

Van het D.O.C. in Roermond weet ik dat je geacht word een parkeerkaartje van 2 euro (per dag) achter je ruit te leggen. Ze mogen je overigens niet bekeuren op een zogenoemd privé terrein. Dus als je die 2 euro niet uit geeft aan een parkeerkaartje kun je ook geen bekeuring krijgen...

Grotere maten voor heren kun je vinden bij 'G&G Special sizes'. Dit zijn 7 winkels verspreid over het land...

En wat noem jij een grote maat? Kan mezelf goed redden met een "2xlx7" en kleding is er tot 9xlx7 en 9xlb7. Maar in die laatste kan ik samen met de hele familie in...

En in welke regio zoek je precies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De G&G kende ik niet, dank je regio Brabant/Zuid Holland/ Zeeland
vind het niet erg om een of anderhalf uur te rijden. gotere maat 54/56 met buikje, dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
54/56 is vrij algemeen te verkrijgen. Loop eens een herenkledingzaak in en vraag naar een X7 en/of B7 maat. Als ze je vragend aankijken dan kun je er vanuit gaan dat ze niet weten waar ze het over hebben. En ik denk dat je zelfs kunt slagen bij de V&D. 'LIV' heeft doorgaans m.b.t. overhemden rekening gehouden met dat buikje. En is bovendien goed betaalbaar. Je moet er alleen wel even goed voor rond kijken... G&G heeft als nadeel dat ze voornamelijk de excusiefe merken 'Ralph Lauren', 'Paul&Shark', 'Piere Cardin' etc. voeren. Dit gewoon om de heel simpele reden dat deze merken er gewoon net zo representatief uit zien in grote maten als ze er uitzien in de 'normale' maten... Als je om welke reden dan ook een X7=lengemaat, of B7=breedtemaat nodig heb zijn juist dit de toverwoorden... Maar in de driehoek Tilburg - Den Haag - Middelburg moet je zeer zeker kunnen slagen...
Je kunt ook gezellig online winkelen bij neckermann.com bijvoorbeeld, die heeft veel kleding in grote maten. Maar in Den Haag is het ook prima winkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wou eerst Amersfoort noemen, maar daar winkelen is eigenlijk pas leuk als je er de weg een beetje kent en van de grootste winkelstraat af durft te wijken.

Utrecht vind ik ook erg leuk winkelen, en het is goed bereikbaar met het ov.