Is de Roodharigendag een verpakte marketingtool om de locatiestad Breda te promoten?

www.roodharigen.nl

13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ djimme, omdat je roodhaar hebt, of in Breda woont???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben zelf roodharig, getrouwd met ene roodharige en heb een roodharige dochter...lijkt me leuk om andere roodharigen te ontmoeten. Kijk of ik er heen kan 5 september!
Leuk dat je het hier aankaartte...
Annswers
13 jaar geleden
@juni10, wat bijzonder een roodharig gezin! dan moet je zeker gaan.

Het beste antwoord

Volgens sommige berichten sterven roodharigen uit. Natuurlijke roodharigen zullen over 100 jaar vrijwel niet meer bestaan. Reden te meer, om zo´n dag te organiseren, zodat iedereen nog even goed kan genieten van al die mooie roodharige types.

Breda en Coebergh liften natuurlijk een beetje mee, maar hoofddoel is, om de redheads in het zonnetje te zetten.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee niet de stad, maar de drank die er achter zit.

Coebergh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drinken roodharigen dan meer ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is alleen de sponsor, die zegt: we zijn een vrouwendrank dus we sponsoren dit evenement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwendrank, kleur van de drank rood :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke Plus!
Nee. De achtergrond:
"Kunstschilder en organisator Bart Rouwenhorst zette in 2005 een oproep in de krant voor roodharige vrouwen en meisjes om model te staan voor zijn schilderijen. Uitgangspunt was het vinden van 15 modellen. Er werd echter massaal gereageerd. Zo massaal dat Rouwenhorst besloot samen met Jan Eijsbouts, eigenaar van Cultureel centrum InDeBrouwerij, een heuse Roodharigendag te organiseren."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle speciale dagen zijn gericht op commercie. Of het nu moederdag is of vaderdag of verzin maar welke dag.
Het is werkelijk belachelijk dat alles zo commercieel moet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze me betalen om erheen te komen wil ik ze best promoten hoor :D Het klinkt iig wel zo. Het lijkt me wel leuk maar beetje ver voor mij