Hoe duur is ongeveer een tatoeage ter grootte van een mandarijn? En is het duurder wanneer er as in verwerkt is?

Wie weet evt waar ze tatoeren met as?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

ik zou gewoon zoeken naar een goede erkende tatooshop
en niet zozeer op prijs
je kunt beter een paar tientjes meer betalen en een goede en mooie tatoo hebben
als wat minder en straks een ontstoken tatoo doordat er bijvoorbeeld niet hygenisch gewerkt is
en als je een shop gevonden hebt waar jij een goed gevoel bij hebt vraag daar naar de kosten en of ze wel of geen as kunnen verwerken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de prijs is geheel afhankelijk van de groote van de tattoo en natuurlijk de shop want je betaald niet alleen je tattoo maar ook de kosten voor de naald en de grip ,stroom ,enz.
een ding kan ik je zeggen dat wie je aanbied er as in te verwerken slecht bezig is , de inkt waarmee je tattoo word gezet is steriel door er as bij te doen is dat het niet meer en loop je grote kans op een infectie,mijn is die vraag met as meerdere malen ook gevraagd maar ik doe het niet, wil je toch een aandenken neem dan een tattoo wat je herinnert aan die persoon maar dan met steriele inkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas zelf een tattoo laten zetten, ongeveer ter grootte van een mandarijn. Deze koste mij 120 euro, maar zoals de mensen hierboven ook al aangaven is het van veel dingen afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het varieert nogal bij wie je hem laat zetten, wil je een gekleurde of zwarte met of zonder schaduw, en hoeveel naalden er voor gebruikt moeten worden, en de tijd, want niet alle tatoeages zetten ze in 1x en dan moet je wat er al gezet is, eerst volkomen laten genezen, dat duurt 4 tot zes weken, zodat de korsten weg zijn, en de trend van het moment. Ik heb zelf 4 tatoeages, de eerste was toen ik 17 jaar was, en dat was voor de rage en bij ons in de omgeving was het wereldnieuws omdat mijn zus en ik de eerste meiden waren met een tatoeage. Zelfs mensen die ik totaal niet kende kwamen naar mij toe of ze mijn tatoeage mochten zien, terwijl ik ze bewust bedekte ipv er mee te koop liep. De eerste die ik liet zetten is 14 jaar geleden geweest en koste 50 gulden, de laatste is denk 7 jaar geleden gezet en dat was de duurste en koste 125 euro. Maar hoe populair de naam van de zetter ook is zoals tattoo bob wil niet zeggen dat ze mooie tatoeages zetten,maar wel een behoorlijke prijs voor de naamsbekendheid betaalt.