Waarom is er niet een kinder-acedemie in nederland?

Want kijk ieder meisje(of jongen) houdt wel van ontwerpen en dat soort dingen. dus ik dacht ik ga eens even zoeken op internet maar niks! dus ik dacht waarom niet? dus ik kijk bij sites die het weten en ik kom hierop. dus daarom vraag ik me af ik kan heel goed tekenen en het moet niet ingewikkeld worden hé?

nou dit is mijn vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een kinderacademie?

Antwoorden (4)

Kinderen moeten doen,wat des kinds is. En dat is voornamelijk spelen. Onderwijs komt vroeg genoeg en daarbij moet een kind eerst een algemene opleiding krijgen en zich niet al heel jong specialiseren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xienixs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schijnt maar niet te lukken!
Er zijn vast leuke cursussen te vinden voor kinderen , bij jou in de buurt. Waar je meer kan leren over tekenen en/of ontwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland zijn kinderen leerplichtig én schoolplichtig zodra hun eerste vier jaarjes er op zitten. Daarna worden ze als prille vijfjarige genadeloos opgenomen in ons 'systeem'........! Gun ze die eerste achtenveertig maanden van vrijheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het barst in Nederland van de plaatsen waar kinderen hun creativiteit kwijt kunnen. Nog naast school, waar je ook vaak mag knutselen en frutselen, kun je allerlei cursussen volgen op het gebied van tekenen, ontwerpen, muziek, dans, theater, pottenbakken, mozaieken, filmen, fotografie, fotoshoppen, bloemstukken maken.... Verzin maar wat!