Waar kan ik 2 dagobert duck postzegelvellen kopen, waarbij ik gratis een gouden ei met stempel ontvang (zie uitleg)?

In de Donald Duck Extra staat een advertentie:
"Koop nu 2 Dagobert Duck postzegelvellen en ontvang gratis een gouden ei met stempel. Ga naar www.tntpost.nl/duckstad (vanaf 12 oktober).

Nu, dit heb ik gedaan, maar daar staat iets anders dan wat in de advertentie staat. Daar staat een abonnement waarbij je elke maand 2 postzegelvellen krijgt met bewaarbladen voor 15 euro.
Dat hoeft ik niet, ik wil gewoon 2 postzegelvellen zonder abonnement, en dat gouden ei! Ik kan er niets over vinden, misschien iemand anders?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Annswers
13 jaar geleden
heb je het al gevonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jep, gewoon toch maar in het postkantoor.

Het beste antwoord

Misschien is het handig om naar een postkantoor te gaan en daar te informeren.
Wat ik wel gevonden heb is dat je de vellen ook los (dus zonder abbo) kunt kopen. Misschien kunnen ze je dan op het postkantoor zeggen hoe het zit met dat gouden ei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een advertentieposter bij de C1000 gezien, waar deze actie op staat. Als het goed is kun je het daar kopen.
Of informeren bij het postkantoor.