bestaat er een programmaatje om foto's om te zetten naar zwart-wit

let op: ik bedoel ALLEEN wit en zwart, dus niet zoals een gewone zwart-wit foto met grijstinten. In wit en zwart krijg je een soort karikatuur van de oorspronkelijke foto
Evt zou ook kunnen: wit-zwart en één grijstint

13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Picnik ;
Upload een foto, ga naar `Create` en dan naar het kopje `Effects`. Bovenaan zie je `Black and white`. Dat is met grijs erbij, dus als je naar beneden scrollt kom je bij `Duo-tone`. Je kan dan 2 kleuren selecteren! Het is heel leuk om te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Alles is gratis, behalve als er `Premium` bij staat. Dat is een soort Goldmember, je moet er voor betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met Photoshop kan dit zeker. Zowel grijstinten als puur zwart en wit.
Het gratis programma The Gimp kan dit ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is je avatar in zwart en wit.
gemaakt in het gratis programma Paint.Net
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
en welke stappen heb je precies gedaan om dit resultaat te krijgen?
escape
13 jaar geleden
@Kimath: heel simpel. Eerst zwart-wit maken en dan de grijstinten wegwerken met de instellingen voor helderheid en contrast.
Kimath
13 jaar geleden
dank je voor de uitbreiding :)