waar kan ik diverse leger kostuums kopen zoals russische of engelse

Toegevoegd na 4 minuten:
balleen bij een dumpshop of zijn er speciale winkels ?

Toegevoegd na 4 minuten:
alleen bij een dumpshop of bij een speciale winkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

http://legerkleding.goedbegin.nl/

http://www.benscore.com/epages/61841543.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61841543/Categories/%22Army/Navy%22&gclid=CMGjiJPbpaQCFU2K3god4juJ3Q

hier vind je vast wel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou eens contact op kunnen nemen met Baco in IJmuiden of bezoek de website via de onderstaande link.

Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien op ebay en dan niet de nederlandse maar misschien op de duitse en engelse ebay
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In amsterdam heb je in de kinkerstraat een Legerdump zaak die heeft alles van schoenen tot mutsen misschien kan je daar eens kijken of misschien eens googlelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je heel veel kans www.militairekleding.nl veel plezier. Is volgens mij een onderdeel van Nijmeegs Jopie Ook dat is een leuk adres.