Waar koop ik van die dikke suede veters waar je sieraden mee kan maken?

Ik heb al bij verschillende hobbywinkels gekeken. Bij blokker hebben ze een dunnere variant maar die breekt snel. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

Hier in de omgeving hebben ze ze in alle hobbyzaken (R&B, Lasonder, Bertus Workel), maarja, elke stad heeft weer zijn eigen hobbyzaken natuurlijk. Afhankelijk vanwaar je woont kun je denk ik het beste even de gouden gids of Internet raadplegen ?

Uiteraard zijn er ook een heleboel winkels waar je online terecht kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In sieradenwinkels hebben ze vele soorten veters. Je hoeft er niet speciaal voor naar een juwelier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de veters die je bedoelt heb ik gezien bij schoenmakers en bij fourniturenzaken.
ook op de markt ben ik ze tegengekomen, bij een fourniturenkraam.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 , daar zie ik ze ook altijd
25 veters te bestellen voor € 7.99
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze ook bij scapino zien liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je het al een keer bij een slotenmaker geprobeerd of een hobbywinkel...misschien heb je daar geluk..