Wie weet er correspondentie adressen?

Zowel in binnen en buitenland,waar je nog gezellig met elkaar kunt corresponderen per post?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Kijk maar eens op onderstaande link. Daar kun je adressen opvragen en kaarten sturen naar mensen over heel de wereld. Het leuke is, dat je het aantal verstuurde kaarten ook terug krijgt. Je kunt een profiel maken met voorkeuren met wat voor een kaarten je zou willen krijgen, of wie je bent en waar je van houd..
Dan kun je een adres opvragen. Je krijgt dan gewoon de bovenste uit de lijst. Stel hij is van een man van 34 uit Nieuw Zeeland. Dan kun je op zn profiel kijken zodat je kunt beslissen wat voor een kaartje je wil sturen. Op het kaartje schrijf je wat je wil en dan verstuur je hem. De man uit NZ ontvangt je kaartje en registreerd hem op de site (dat nr moet jij dr op hebben gezet). Dan komt jouw adres boven aan de lijst voor iemand anders die jou dan weer een kaartje stuurt. Er zijn veel mensen binnen deze site die het leuk vinden om vaste correspondentie adressen te hebben. Dat staat dan ook in hun profiel. Dus op die manier kun je kiezen, of je gaat corresponderen met een of meerdere mensen (steeds dezelfde), of je gaat steeds een ander 1 kaartje sturen en je krijgt ook steeds van een andere persoon een kaart.
Ik vind het erg leuk dat er helemaal wordt bijgehouden hoeveel kaarten je hebt ontvangen en verstuurd en waar naar toe en waar vandaan. Het is erg uitgebreid en ik hoop dat je het wat vind!! Het is een heel leuke hobby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zie hier: http://www.penpalnet.com/ en haal je hart op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb helaas geen pc,maar dat kon je niet weten daarom toch +1
Je kunt ook via amnesty international een groetenlijst opvragen om kaartjes te sturen naar politieke gevangenen. Dat zijn dus geen mensen die een strafbaar feit hebben gepleegd maar vastzitten omdat ze de regering dwars hebben gezeten. Zo kun je iemand heel gelukkig maken.

Of kijk eens in tijdschriften. Weet niet of daar nu nog advertenties in staan, maar in mijn puberteit was dit zeer populair.

Toegevoegd na 20 seconden:
Of deze:

http://nl.penpal-gate.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://ppi.searchy.net/

Klik onder in beeld op: Search Penpals
Daarna kun je kiezen uit of je een man of vrouw (of beide) zoekt, welke leeftijd, welk land en ook kun je kiezen voor alleen mensen met een Postal Address, oftewel: de ouderwetse briefpost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
RSVP - Reageer, Schrijf, Vraag, Protesteer - is de benaming voor internationale schrijfacties van Amnesty. Iedere maand selecteert men op het Internationaal Secretariaat in Londen drie gevallen van schendingen waarvoor binnen een periode van ongeveer zes weken massaal geschreven kan worden door Amnesty-leden wereldwijd.

Misschien niet de gezelligheid die jij bedoelt, maar wel een goed doel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit misschien? Hihi