Waar kan je glasvezelmatjes kopen ?

En kan ik deze gebruiken voor reparatie op een hard plastic ondergrond ? Het is voor een modeltreinbaanplaat waarin 1 van de bergen ( landschap ) een flink gat inzit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zitten meestal in een setje, samen met bijbehorende materialen zoals kwastje, hars, verharder etc. oa. te koop bij Praxis. En misschien ook (nog) bij Halfords. Wordt meestal gebruikt om reparaties aan polyester zaken uit te voeren zoals caravans, boten, auto's etc. Aan alleen het matje heb je dus niet veel, je hebt ook de andere reparatiecomponenten nodig. Of het geschikt is voor je doel weet ik niet. Ik zou de vraag eens stellen op een site voor modelbouwtreinen.