Waar kan ik een goede (wedstrijd) frisbee kopen?

Ik heb ze wel eens in wageningen gekocht, maar daar zijn ze uitverkocht. Op frisbeewinkel.nl betaal je 7,75 voor de goedkoopste, maar dat is dan ook een misdruk, op zich geen probleem, maar er komen ook nog eens 7 euro verzendkosten bovenop, vind dit een beetje prijzig.
Dus iemand ideeën waar ik een redelijk goedkope 175gr frisbee kan kopen? 2e hands is ook geen probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Perry sport.
Deze bijvoorbeeld, voor vijf euro: http://www.perrysport.nl/sport-en-spelartikelen-merkloos-sch-speeddisc-basic_811317.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik weet niet of dit een goede wedstrijdfrisbee is, hij is namelijk merkloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het ook niet goed zien voor het plaatje, maar fiets later zeker even langs de perry, dankje!
Kunststof wedstrijd frisbee. Diameter 22cm. Gewicht 115 gr.
Prijs: € 6.25

Deze kun je op onderstaande site kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.eurogym.be/documents/producten/sport-en-spel/spelmateriaal.xml?lang=nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben bang dat je onderstaande site bent vergeten erin te plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas ook niet wat ik zoek, deze zijn helaas te licht en iets te klein (misschien ben ik gewoon te kieskeurig). Zoek er eentje van 175gram en een diameter van 26,5cm. Denk ook dat als ik in belgie bestel dat de verzendkosten er hoog worden. Toch bedankt
Je kunt er een officiële kopen bij winkels als Billa Bong. Daar zijn ze rond de 10 euro maar wel 175 gr. en 23 cm.
Ik speel daar al jaren mee.