Geld verdienen met een stuk vijver?

Kan ik iets in mijn vijver platen wat iets opbrengt?

Toegevoegd na 17 seconden:
planten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Je zou er een geldboom in kunnen planten, maar je hebt kans dat ie verdrinkt...:)

Aan de oever van de vijver zou je een knotwilg kunnen planten. Als de boom groot is, kun je de takken ervan verkopen.

En in de vijver kun je vissen kweken en de jonkies daarvan verkopen.

Je zou ook je vijverwater nog kunnen verkopen als zijnde een streekproduct...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een topverkoper kan bijna alles verkopen...
En dat vijverwater is mogelijk veel gezonder om te drinken dan bijvoorbeeld cola...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je alsnog doen.
Even kopieren en plakken.
Koi karpers kweken

Toegevoegd na 2 dagen:
Je kan ook vijver planten kweken en verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga waterlelies kweken. Die kun je daarna verkopen.