Ik zoek een leuke tekst om op een uitnodiging te zetten voor mijn schoonvader die 50 wordt...

Geen zinnen met Abraham en liefst kort maar krachtig, is voor de voorkant!

Ik ben dus een uitnodiging aan het maken, niet een kaart aan het schrijven voor zijn verjaardag. Het gaat echt om een kaartje die naar de gasten worden gestuurd!!!

Kort EN KRACHTIG, GEEN HELE ZINNEN/RIJMPJES!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

produktiedatum: 19-09-1959
houdbaar tot: 19-19-2069

(uiteraard weet ik de prod.dat. niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kun je nog aan toevoegen : built to last...

Andere antwoorden (10)

Hartelijk gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben een uitnodiging aan het maken, sorry, was een beetje onduidelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, mijn fout... Ik las weer eens te snel.
Beetje standaard maar: - Je bent op de helft, of - Het leven begint bij 50
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben jarig kom je ook? (verwijzing naar jeugdig karakter)
of
Feestje (kort en bondig)
of
Uitnodiging... (iets luxer woord dan feestje)

Wees eens creatief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven begint met 50, is het niet...
Dat ga je nu ontdekken zoals je ziet...

Ik wens je dat je de wijsheid krijgt...
daar waar nodig spreekt en zwijgt...

En daarom, iedereen die jou kent...
houdt van je om dat wat je bent...

XiniX...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom naar .... verjaardag hij word 50 en dat gebeurt maar een keer in zijn leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
50, prachtig! En nu op naar de 80..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
49 oude sokken aan de lijn, voor de 50ste moet je binnen zijn.

50 jaar geleden heeft deze Abraham zijn eerste luier vol gescheten.

Bij Abraham is het wel gebleken, ouderdom komt met gebreken.

Hallo Abraham, verlies niet de moed. Ook na 50 is 't leven supergoed.

Paniek,Paniek, Abraham is half antiek

Oh, wat is het leven toch prachtig...over 30 jaar ben je 80

HEB JE HIER IETS AAN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel voor je mooie tekst maar zoals ik al schreef, hij wil ABSOLUUT niet een tekst waar abraham in voorkomt! Sorry...
Bij mij stond er een soort schoolbord op de voorkant met daarop de som:
49 + 1 = 50
Aan de binnenkant stond de rest van de uitnodiging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, maar jij zit dan ws in het onderwijs? Iig, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb in mijn werk wel met onderwijs te maken, maar de rekensom geldt voor iedereen die vijftig wordt!
Ik zou de humor er proberen in te houden, maar dit soort uitnodigingen blijft altijd lastig. Meestal is het toch een beetje afgezaagd.

Misschien is dit iets:

"Hij wordt 50, maar zit nog steeds in de puberteit..."

(en dan evt. "Hij" vervangen door de voornaam)

En dan een of andere foto erbij waarop hij iets "kinderlijks" aan het doen is.

Maar nogmaals, bij iedere ontvanger komt dit weer anders over dan je bedoeld hebt. Voorkom je niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen abraham he ok.

doe je het met sara :)