Hoe wordt er gekozen uit de inzendingen als je per post en per email kunt meedoen?

Bij prijsvragen kun je vaak kiezen hoe je je oplossing verstuurt: telefonisch/ email/gsm/post. De ontvanger heeft dan meerdere verzamelingen inzendingen. Hoe wordt daar eerlijk uit 'getrokken' ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Alle antwoorden worden geregistreerd in een bestand, en daaruit wordt een winnaar gekozen. Iedereen heeft dus evenveel kans op de hoofdprijs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, beetje kort. Maar inderdaad, er zijn gespecialiseerde organisaties die de "administratieve rompslomp" van een prijsvraag op zich nemen. .

Andere antwoorden (2)

dan kiezen ze drie keer... een keer een aantal uit de post
dan een keer uit de email...

dan gooien ze dat op een hoopje en trekken de laatste keer...

voilá
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij veel prijsvragen is het sowieso al de vraag hoe objectief ze zijn. Het gebeurt heel vaak dat er vriendjes winnen van mensen die bij de instantie werken die de prijsvraag uitschrijven.

Het hangt maar net van de oprechtheid van degene die de prijsvrag uitschrijft af en of hij gecontroleerd wordt door een notaris. Ik weet niet of er een bepaalde grens is wanneer je een notaris in de arm moet nemen.

Als ze het eerlijk willen doen zullen ze dus alle inzendingen die per post binnengekomen zijn moeten invoeren in het systeem en dan een winnaar eruit trekken.