Wie vindt u de beste GV' er?

Wiens vragen en/of antwoorden leest u het liefst. Waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (7)

De Chinese teken mevrouw die een meneer lijkt te zijn (power)
Hamabo
En panteao
Omdat zij steeds goed onderbouwde antwoorden geven.
Er zijn er nog meer, maar daar weet ik de namen zo niet van, de avatars werken ook herkennend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
!!!
Die man/vrouw met de drie Chinese tekens. Vanwege de goed onderbouwde antwoorden, die van een goede inhoudelijke kennis getuigen. To the point zonder onzin, en met minder woorden dan ik vaak nodig heb.

Beste mmm, wie is u? :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh ja, dan is er ook die persoon die een aantal groene blaadjes als avatar heeft - ook heel goed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mmm=ik :).
Mijn avatar is een Japanse zangeres/actrice waar ik fan van ben (als je googlet op de naam onder mijn avatar kom je de plaatjes/websites vanzelf tegen). Ik ben dus niet F maar M (alhoewel er ook wel F's zullen zijn die fan zijn van haar).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ruth inderdaad
Ik vind PLR de beste...

Dit vanwege zijn onderbouwing van/bij antwoorden en gebruik van het soort humor waar ik erg van hou...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die hoort inderdaad in mijn rijtje thuis
pundorikakhshya purokayastha is naar mijn weten een goeie vrager.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen zijn de antwoorden van mindere aard.
:-)
Ik vind SuzyQ de beste. Omdat het avatar een foto van haar is, en ze mooi is. ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lees het liefst een antwoord van iemand dat onderwerp jet meeste weet. Ik lees met het minste plezier de antwoorden van mensen die overal maar op reageren.

Om nu een direct antwoord te geven op je vraag: Dat verschilt per vraag.