Wat kan je allemaal doen met je verdiende punten op goeievraag?

Ik zie een puntensysteem ..ok.. een tabel met het aantal behaalbare punten per actie en verder? Wat kan je nou doen met die opgespaarde punten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Niks, het geeft gewoon aan hoeveel vragen iemand beantwoord heeft en hoeveel gewaardeerd dat is, het is deels voor de lol en deels zodat je gebruikers die serieus zijn kan herkennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Alleen in rang stijgen,en verder niets.Of misschien er plezier aan hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stijgen in niveau's. Hoe hoger het niveau, hoe serieuzer je overkomt en mensen ook werkelijk waar iets aan je antwoorden hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is alleen goed voor de ranking.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas kun je ze niet omwisselen voor euro's.
Je kunt het vergelijken met een rating (schaken, dammen). Je kunt er uit eindelijk niets mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helaas kun je voor 100.000 punten geen nieuwe auto kopen oid :(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is puur een kwestie van plezier en eer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien een leuke prijs wie weet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
boven de 1000 punten MOET je voor elke punt een serieuze vraag stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoveel vragen weet ik niet. Maar ik heb nog meer medelijden met Panteao :-P