Waarin kun jij jezelf (helemaal) verliezen?

Hobby, werk, soapserie, eten, GV ;) of iets totaal anders of helemaal niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt met 'jezelf verliezen' maar zo zou ik het niet willen noemen... ik ben altijd mezelf en kan dat niet verliezen, maar iets doen waarbij ik me niet (meer) bewust ben van mezelf (niet te verwarren met het bewustzijn verliezen): dat is een heerlijke ervaring... dansen, zingen, vrijen, lezen, muziek luisteren, wandelen, slapen... en dat zo totaal doen dat er even niets anders bestaat dan dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inderdaad een bewoording die iemand ooit bedacht heeft. Bedankt voor je mooie antwoord ;)

Andere antwoorden (14)

Ja absoluut. Ik heb een tijdje geleden het schilderen weer eens opgepakt (op doek). Ik was de hele tijd vergeten. Ik dacht dat ik 45 minuten geschilderd had, bleek 4,5 uur geweest te zijn. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geweldig ;) Geen besef van tijd... als dat geen ontspanning is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ook wel een beetje eng eerlijk gezegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om het besef van tijd even helemaal kwijt te zijn bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja idd
Zelf voetballen, volledig gefocust of de bal en de tegenstander. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muziek, lekker eten, vrijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zing graag en kan mezelf helemaal verliezen als ik een liedje opneem en dan kan bewerken !
Een dag is zo voorbij.. HEERLIJK !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reset: je bedoelt de C-walk dans?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep; http://www.youtube.com/watch?v=mueTXRoXwrE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WOW! Dat ziet er zo cool uit! Is het niet onwijs moeilijk om te leren? Enne, ben jij dit zelf toevallig als ik dat mag vragen? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat ben ik niet ;) Maar doe wel die dans dus. En al 2 jaar + ja, is moeilijk ;)
Mensen het echte koken weer leren en smaakcombinatie's bijbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna in alles. Als je iets met 100% volle aandacht doet, dan vergeet ik alles om je heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist!!!
ik mag helaas niet stemmen, momenteel, maar anders: +1
Naar honden kijken, naar de tv kijken (goede film/serie), computerspelletje, wiskundesommen, pianospelen, naar cavia's kijken, tekenen, te veel om op te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verlies mezelf in alles wat ik doe. Als ik ergens aan begin ben ik volledig daarmee bezig. Mijn gedachten gaan enkel naar dat waar ik mee bezig ben.
Natuurlijk lukt dit niet altijd, omdat ik soms word afgeleid door andere zaken (kinderen vooral), maar ik streef ernaar om alles met volle overgave te doen en me er dus helemaal in te verliezen.
Hetgene waar het altijd mee lukt is natuurlijk seks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Interessant, de meeste mensen zullen dat toch eerder hebben met een hobby. Je laatste zin; ik heb helaas een ervaring waar dit in het geheel niet opging en waarbij ik me ondertussen met van alles bezighield, zoals dat ik m'n aardappels nog moest schillen :P Dus het is niet altijd natuurlijk :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms moet je er ook even moeite voor doen om je te verliezen. Ik wil dat altijd en zeker bij seks, dus ik doe die moeite en vergeet even alle andere zaken. Die komen daarna wel weer. Zo heeft alles en iedereen mijn volledige aandacht als dat nodig is.
Je hebt je al verloren in deze wereld, en je bent jezelf al kwijt... Twijfel je ook maar enig moment dat het echt is wat je ziet? Nee dan, hoe verloren ben je dan?

Dus hoe kom je weer terug naar jezelf, dat is de vraag...

Antwoord: de illusie en dat is reeds gebeurd... dat is al een feit...

Wie laat mij zien waar de werkelijkheid zich verschuilt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken. Als ik een goed boek heb dan hoor ik geen "ruis" (gesprekken die niet tot mij gericht zijn) meer.
"Nog even één hoofdstukje voor het slapen" loopt bij mij dan ook wel eens uit tot het boek rond 3.00 uur dichtslaan, uit... (kwam in mijn niet werkende leven meer voor dan in mijn werkende... slapen in collegebalken valt minder op dan slapen achter mijn bureau).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
....helemaal niets....altijd een oog open houden voor iets anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan mezelf niet verliezen. Ik ben me altijd bewust van de tijd, waar ik ben etc. Het enige waar ik me van dingen niet bewust ben is als ik slaap. Ik vind het overigens wel leuk om een goed boek te lezen, een leuke film te kijken etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snorkelen of duiken. Dan kom ik in een andere wereld.