waar waar moet je echt geweest zijn in dit leven?

wat is nou de plek die ik echt niet moet missen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Dit is denk ik erg persoonlijk maar een plek waar ik in ieder geval naar toe MOET is Egypte. Prachtig cultureel land. De piramides zijn de grootste prestatie van de mensheid naar mijn idee en iets wat ik van dichtbij moet bewonderen. Ook belangrijk vind ik Rome en een oosters land zelf wil ik ook nog wel eens naar China omdat het een modern land is waar ook nog veel traditie heerst (zelfde geld ook voor Japan trouwens)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Thuis in jezelf...

Toegevoegd op 06-05-2009 17:28:26
en dan maakt het helemaal niet meer uit waar je lichaam op deze wereld uithangt, vakantie of niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het helemaal met Xinix eens.

Maar als je bedoelt wat reizen betreft, dan ligt het voor een groot deel aan je interesses. Bezoek die plaatsen die je intrigeren, die je interessant of gewoon leuk vindt.

Toegevoegd op 06-05-2009 20:49:04
Xinix heet vandaag ... zie ik net
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Taj Mahal in India.

Of Antarctica
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de zevende hemel...

Als je plaatsen bedoelt, denk ik dat je echt moet gaan voor verre en schone oorden: China/Japan, India, Australië.

Ik wil zelf heel graag nog eens naar Jeruzalem, om de meest beschreven en bezongen stad ooit te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zodra je ergens naar toe MOET....
dan wil ik al niet meer...

de vraag zou kunnen zijn: "wat trekt me?"

en dat hangt af van de criteria de je hanteert
- natuur of steden
- historisch belangrijke plekken
- mooie architectuur
- goedkoop
- bestemming maakt indruk op mijn vrienden
- levendigheid van steden
- rust ver weg van alles
- alle plekken in de wereld waar mijn moeder nooit is geweest.

Kortom, je maakt ze helemaal zelf. En je bepaalt zelf hoe belangrijk ze zijn, in welke volgorde, of ze per jaar veranderen of niet...
Gewoon doen wat je NU belangrijk vindt! Binnen de financiële en tijd-mogelijkheden die JIJ hebt! Niet gaan zitten simpen over wat je zou willen doen als maar eenmaal........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn ogen is dat absoluut Antarctica. Daar wil ik al naar toe vanaf dat ik een jaar of 5 was, toen alleen nog voor de pinguins, nu voor meer redenen.
Helaas is dit financieel niet heel erg haalbaar, tenzij ik er naar toe roei met een roeibootje... maar ja, dan zie ik weer andere problemen, waarvan het zo lang vrij krijgen van het werk maar een kleintje is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buiten Europa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Israel

Ontzettend mooi land en dan Egypte ook meepikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is voor iedereen persoonlijk.
Kijk naar wat jij leuk vind en wat jou aantrekt.

Het is al genoemd,maar ik denk dat Egypte heel mooi is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Niagarawatervallen!!! Geweldig.