Ijsblokjes in een handdoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niet aan krabben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kon 't niet laten
doe er maar wat arnicazalf op... van VSM of AVogel...
Arnica wordt ook wel 'valkruid' genoemd... ideaal voor bij blauwe plekken en verstuikingen, en letsel door vallen of stoten... beter niet gebruiken als de huid kapot is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koelen. Tegenwoordig heb je ook die sprays. Gebruiken ze in amerika heel veel. Toen ik op vakantie een enorme zwelling had van een insecten beet was het de volgende dag verdwenen na die verkoelende spray. Wel uitkijken waar de zwelling vandaan komt. Het blijft een teken van je lichaam dat er iets niet in orde is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het homeophatische middel Traumeel heb ik zeer goede ervaring!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad dat is ook heel goed, maar minder makkelijk te verkrijgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Deva, In ons piepkleine dorp met een winkeltje kan je het kopen! Als mensen er om vragen, dan zegt de verkoper al: zeker bij Ed geweest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
da's mooi...
Van horen zeggen heb ik dat rauw vlees ook goed werkt.
(voordeel is dat je het een dag later weer kunt hergebruiken om je maag te vullen :P)