Ik heb nooit blauwe plekken en ik heb ook een donkere huidskleur, heeft dat iets met elkaar te maken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Ja hoor... Er zijn twee zaken hier..

ten eerste de kleur die donkerder is laat minder toe dat het blauw wordt...
ten tweede is er onafhankelijk van de kleur dat iemand snel de vaten openscheurt of niet. Bij mij is dat niet zo en bij mijn partner wel. Dus als we stoeien dan zit zij onder de blauwe plekken en ik niet...

Dus een combinatie van factoren...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vermoed dat de blauwe plekken er wel zijn, maar dat je ze niet goed ziet omdat je een donkere huidskleur hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook praktisch nooit blauwe plekken, ook al stoot ik me nog zo hard, terwijl ik wel een lichte huidskleur heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk het wel.. ik heb altijd blauwe plekken als ik mij stoot. Zal minder zichtbaar zijn bij jou denk ik?