Waarvan krijg jij stress?

Van tentamens, relatie problemen etc......
tell me

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (16)

Van domme mensen op het werk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik werk op onregelmatige basis en dat kan soms voor stress zorgen. bijvoorbeeld wanneer diensten veranderen waar ik niet op gerekend had en daardoor prive afspraken moet verzetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen die het leven te serieus nemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stress krijg ik van geleefd worden. Van gedwongen worden mijn eigen voorkeuren opzij te zetten ten gunste van andermans voorkeuren.

Begrijp me goed, soms is dat nodig, en dan ga ik daarin mee. Dan is het toch weer mijn eigen voorkeur.

Als het consequent gebeurt, krijg ik stress.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stress van mijn studie. Maar stress is (in een bepaalde hoeveelheid) wel gezond dus ik zit er niet mee ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als mijn familie te hard aan me trekt en verwachtingen heeft waar ik niet aan wil voldoen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Angst geeft stress, angst is contractie...
Liefde geeft ontspanning, liefde is expansie...

Dus alles wat contraheert, is angst, is stress, al het andere maakt lenig, laat los, is onbevreesd, vrij en veilig...

dank je
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bumperklevers en andere gekken op de weg.
Oh ja, en van de tandarts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer ik het gevoel krijg dat ik de controle verlies, langer dan heel even.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg stress van de ondragelijke spanning of mijn antwoord de moderatie zal doorstaan of niet.
15 jaar geleden
Bij de momenten waarop ik mijn hoofd er niet bij kan houden en mij dat belet om de dagelijkse stress weg te werken, en dan stapelt de stress zich op en dan denk ik: ik red het nét niet, ik ga tekort schieten. En dat veroorzaakt nog meer stress.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
van gezonde stress die te lang aanhoudt en negatieve stress wordt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg vooral stress door de gedachte dat ik meer moet doen of in kortere tijd dan ik denk dat ik kan...
Of door de gedachte dat ik iets moet doen dat ik niet wil of kan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
van schreeuwende mensen.
daar krijg ik echt zo de tiepuss van
(tiepuss is een ander woord voor heel erg)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik krijg stress als ik het gevoel heb dat er dingen van mij verwacht worden die ik niet waar kan of wil maken, het gevoel hebben dat ik de controle over iets verlies zonder dat ik de tijd heb om er over na te denken of er bij stil te staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stress krijg je van werk, mensen en relaties, kort gezegd situaties die je niet aankunt. Als je weet hoe er mee om te gaan, heb je geen stress, hooguit veel te doen, een druk leven of is het juist tijd voor jezelf (vakantie bv).