Bijna Dood Ervaring!

Wie heeft hier ervaring met één Bijna Dood Ervaring? En wat heeft deze ervaring voor jou het leven veranderd?

Mijn Bijna Dood Ervaring heeft plaats gevonden in april 1998 in de OK van het Rijnstaete ziekenhuis in Arnhem. De ervaring die ik heb opgedaan had ik voor geen goud willen missen. Het heeft mij in ieder geval een heel nuchtere kijk op het leven opgeleverd. Maar niet voordat ik zelf een aantal maanden nodig heb gehad om deze ervaring in de juiste context te plaatsen in mijn leven. En niet voordat ik besefte dat het leven maar kort kan zijn...

Ik heb in ieder geval mijn gids mogen ontmoeten in één bijna niet te omschrijven omgeving van warme violet fluoriserende kleuren. Zij (Aradia) vertelde mij dat ik (25) nog te jong was en terug moest gaan...

Ik ben blij dat ik toen netjes heb gedaan wat mij gezegd werd. Het heeft mij nu elf jaar later één schat aan kennis en ervaringen opgeleverd die mij het leven eenvoudiger maken. En het belangrijkste van dit alles: 'Vergeet vooral niet dat jijzelf het belangrijkste bent, ondanks dat je lief en leed kan en moet delen met je naasten!'

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
It's you're life and you're way!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het wordt tijd dat de mensen zich bewust gaan worden dat deze dingen bestaan en het niet meer af doen als flauwekul en fantasie. Voor mij is Aradia echt en ik hoop dat je er nog steeds contact mee heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met Aradia (Godin der Heksen) heb ik nog steeds contact mee. Starbless is om die reden op menig fora berucht en gevreesd...;-)

Het beste antwoord

Ik heb zelf geen ervaring met het ontmoeten van een gids of iets in die trend, maar ik heb wel zelf 2 keer op het randje gelegen. Heb er geen bewuste ervaringen bij gehad, maar naderhand vergeet je zoiets je hele leven niet meer. Het heeft ook mijn leven enorm veranderd. In plaats van een carriere-jagende-tijger, klusser, sporter, vader, echtgenoot en ook nog een beetje mens ben ik nu nog meer een mensen-mens geworden. Zie tegenwoordig de tijdelijkheid, het voorbijgaan aan simpel geluk... veel mensen zien dit niet. Even met de neus op de feiten en je krijgt een compleet andere wereld.
Jouw laatste zin is echt waar.