Waarom geen pruimtabak in restaurants en cafe's?

Het rook probleem is hier toch mee opgelost?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Omdat het niet hetzelfde is als roken. Anders waren nicotine pleisters of zo'n supersmoker ook wel een groter succes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dat spul is nie te pruimen man
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gatverre... da`s nog smeriger dan roken! Ik zie het al voor me, allemaal vies kauwende mensen met bruine tanden, stinkend grijnzen van de nicotine brrrrr
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is dit begin vorige eeuw verboden in de horeca omdat mensen dan grote bruine fluimen op de grond spugen. Yak!
15 jaar geleden
ja, prima, en dan doen we open kampioenschappen fluimspugen.
De winnaar krijgt een zilveren kwispeldoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
snuiftabak ja -pruimen krijg je vieze tanden van