De angst om een slecht antwoord te geven , op hetzelfde niveau als doodsangst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Mijn grootste angst is dat iemand me gaat vragen wat mijn grootste angst is. Oops, nou verklap ik het....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die TingTong;

Mijn grootste angst is familie of vrienden pijn te zien hebben of ze te moeten verliezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn grootste angst is dat de wereldeconomie nog verder in gaat storten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op een dag wakker te worden en niet meer te weten waar dat meisje van dertien van ooit in mij gebleven is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Durf het bijna niet te zeggen maar bij mij is dat iets met bier, seks en borrelnootjes. Maar dat had ik de vorige keer dat deze vraag gesteld werd ook al ingevuld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat iemand voor me al over bier en xxx en borrelnootjes is begonnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pssst mogen we xxxx niet meer zeggen dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zie mijn andere reactie... de moderatoren zijn oversexxxt, maar dat mag je niet opschrijven ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ah ik denk dat ik gewoon stug vol blijf houden.
Alleen achter blijven.