snel naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
even dit pdf-bestandje ophalen en je hebt alle kennis in huis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal verdwijnen waterwratjes binnen 2 maanden vanzelf. Bij meerdere wratten in verschillende stadia kan het genezingsproces zelfs een 1 à 2 jaar gaan duren. Het lichaam moet er zelf weerstand tegen ontwikkelen. Daarna ben je immuun voor waterwratten. Het verdwijningproces kan versneld worden, door hygiënisch te werk gaan om verspreiding te voorkomen. Regelmatig ontsmetten van de huid. Speelgoed ed regelmatig schoonmaken en/of ontsmetten. Je hebt ook een speciaal middel tegen waterwratjes; Spray Away waterwratjes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeg, waren die plaatjes echt nodig?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry, maar dan kan diegene zien of hij/zij hetzelfde heeft.
Voor medisch advies raad ik aan om naar de huisarts te gaan ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niets aan doen, meestal gaan ze vanzelf weer weg, laat je ze behandelen dan hebje kans dat ze weer terugkomen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ouderwets wit schoolbordkrijt! Vanwege de kalk in het krijt krijgt het wratje minder zuurstof en zal op den duur verdwijnen. Door het wratje consequent in te smeren, ben je er binnen 4-6 weken vanaf. Het krijtje altijd bij je dragen. Zodra het wratje niet meer helemaal wit is van de kalk weer opnieuw insmeren met krijt.

Je koopt het krijt bij de HEMA, V & D of bij een speelgoedzaak (wel even checken of deze daadwerkelijk kalk bevat, dat is tegenwoordig niet altijd het geval)

Succes!