Als je vandaag je leven anders zou kunnen inrichten, wat zou dan je eerste stap zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Met m'n hoofd flink tegen de muur slaan omdat ik eerder die stap had moeten zetten: een vraag via dit platform zou daar niet de aanleiding voor mogen zijn!

Droom je leven, en leef vooral ook je droom: alleen zo sterf je uiteindelijk gelukkig (ongelukkige manouvres van vrachtwagens even uitgezonderd).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Verhuizen naar Canada! Of anders terug naar Nederland (ik woon nu in België)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrouw worden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha mee eens,.
Niks, ben wel gelukkig zo..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Direct emigreren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben elke dag bezig mijn leven in te richten naar mijn wensen en hoop dat nog lang te blijven doen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zoals Jan Schreef: "Je kan beter gulzig het levensgeluk tot je nemen!" Ik zou nooit meer bang zijn om bepaalde stappen te nemen. Niet meer nadenken over de gevolgen. Vol gas alle kansen benutten. Schijt aan wat de omgeving van je denkt. Ze kunnen beter over je lullen dan van je vreten. Praktisch: where ever I lay down my head, that's my home. Geen hypotheek en andere financiele verplichtingen meer, hoera!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eéns met Peter hierboven. Zou me denk ik erg goed bevallen.

Wat ik ook zou doen is emigreren naar Australie, prachtland. Lekker daar mn ding doen en van het leven genieten... Helaas gaat dat niet zo makkelijk en snel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle dingen doen die ik nooit van tevoren durfde. Alle dingen zeggen die ik ooit verzwegen heb. Alle dingen recht buigen, die ik ooit krom gemaakt heb.

kortom: een beter mens worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
10 kilo afvallen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou al mijn bezittingen kwijt raken en daar vrede mee hebben. En vanuit dat punt zonder bezit opnieuw beginnen.