Bestaan er ook anti-erectiepillen?

Pillen die een erectie voorkomen / tegen gaan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
11.9K

Antwoorden (12)

Ik kamp al jaren met erectieproblemen. Dat ding wil gewoon niet omlaag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij niet. je hebt ook mensen die teveel viagra slikken en vervolgens uren lang een stijve hebben. zover dat het zelfs pijn kan gaan doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, cyankali, heb je nooit meer last van een erectie :p

Nee even zonder dollen, niet dat ik weet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee die bestaan niet. Koud water of een beste tik erop geven is voldoende.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
of het ook in pillenvorm te krijgen is weet ik niet maar kamfer schijnt een 'kalmerende' werking te hebben. Vroeger werd het door ziekenhuis- en gevangenis-eten gedaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IJskoud water erop en hij is meteen micro. Hoop ik voor je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
anti depressiva wil wel eens werken aangezien een mens dan word afgezwakt en dus ook het libido
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vroeger heb ik in de psychiatrie gewerkt. Er was toen een patient die, als ik me goed herinner, adracur kreeg. Dus het bestaat wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een pil weet ik niet maar sommige vrouwen hebben wel die uitwerking op mij
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
denk aan je schoonmoeder... ;-))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, die bestaan, maar die werken door het verminderen van het libido (de zin in sex). Sommige van dit soort medicijnen doen dit door de werking van testosteron te remmen. Deze medicijnen kunnen dan ook gebruikt worden voor de behandeling van oversexualiteit en worden ook gebruikt voor chemische castratie. Daarnaast hebben heel veel medicijnen zoals antidepressiva, antipsychotica, bloeddrukverlagers en meer als bijwerking dat de erectie van minder goede kwaliteit is. Deze pillen zijn natuurlijk hier niet voor bedoeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je anti depressiva gebruikt (Paroxetine / Seroxat) kunnen de bijwerkingen kunnen bestaan uit:
verminderd libido (verlangen), afgenomen opwinding, erectiestoornissen, verminderde gevoeligheid van de genitalia, vertraagde zaadlozing, vertraagd orgasme, anorgamie, pijnlijke zaadlozing en retrograde zaadlozing (de blaashals sluit zich niet of onvoldoende en het sperma kan ontsnappen naar de blaas).