Voortplanten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niks denk ik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Vraag der Vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zin van het leven is een visie waar iedereen een eigen antwoord op mag en kan geven. Voor de een is het hard werken, voor de ander geniten in het café.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aardbeiensaus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe vaak gaat deze vraag nog gesteld worden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk is dit het antwoord op mijn vraag "Waarom wordt er zoveel gediscussieerd over religie?"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
flamoeshappen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een groot gigantisch feest proberen te maken. zoveel mogelijk "voortplanten". veel geld verdienen en uiteindelijk beter zijn dan de rest!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
deze vraag heb ik hier eerder gezien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in theorie? voortplanten en genieten van je nageslacht.
in praktijk? veel belasting betalen en jalours zijn op je buurman omdat hij een nieuwere auto heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Chocolademousse!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zult je eigen leven zin moeten geven. Doe je best!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zin van het leven is een optelsommetje van alle positive gebeurtenissen Voor al diegene die alle negatieve optellen en de positieven niet willen zien heeft het leven geen zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi verwoord...
Bewustwording
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Leven is een kort klein kijkje nemen in de ons omringende dode wereld en je realiseren dat je niet dood maar levend bent. Er is geen zin daarvan. Het is de zin die je zelf daaraan geeft. Helaas... je bent het zelf die daar zin aan moet geven. Dus probeer het gewoon.... zou ik zeggen, anders heeft het leven geen zin. En dat wil geen zinnig mens, denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zin is jou Schepper de dienen en Hem te eren en te aanbidden opdat je een eeuwig leven zal hebben. (leven ook al ben je gestorven) Joh.11:25
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Blijkbaar in jouw geval het is jezelf afvragen over de zin van het leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wie het weet mag het zeggen. Het lijkt mij zinloos om daar ook naar een onderdeel van een seconde over na te denken, want we zijn er nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Helemaal niets. Dat de mens bestaat is puur toeval