Zijn goedkope lenzen slecht voor je ogen?

Lenzen van ongeveer 50 euro voor 6 maanden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (5)

Ik kan je vraag niet goed lezen, ik heb namelijk nogal goedkope lenzen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welke vraag?
Denk het niet. Heb ze jarenlang gebruikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die goedkope lenzen hebben gekocht en uiteindelijk krassen op hun oog kregen. Zelfde verhaal over goedkope lenzen vloeistof e.d.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij lenzen zit prijsverschil in allerlei dingen; hard of zacht, tijd dat je ze kan gebruiken, speciale dingen als spiraal, enz. Als jij maar een klein beetje verkeerd ziet, het zijn lenzen voor niet al te lang en je krijgt wél goede opmeetservice, is er waarschijnlijk niks aan de hand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niets aan de hand; ik gebruik al jaren HEMA-lenzen voor next-to-nothing...