tja je moet er van houden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Borsten zijn niet aantrekkelijk voor alle mannen het is cultureel bepaald welke lichaamsdelen als erotisch worden beschouwd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vraag me af wat moslims dan als erotisch beschouwen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haar is onder andere iets wat als erg erotisch wordt ervaren. Ik weet niet of dit alleen hoofdhaar betreft.
Grote borsten = teken van vruchtbaarheid. Want daar moet wel veel melk in zitten die je kinderen zouden kunnen voeden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grote borsten betekende grote melkproductie voor de kinderen, het betekende daarmee ook vruchtbaarheid. En het is datgene waardoor je makkelijk kunt zien of een persoon man of vrouw is zonder zijn/haar kleren uit te trekken. Vandaar dat een blik op borsthoogte altijd handig is en vandaar dat borsten aantrekkelijk zijn voor heterosexuele mannen of lesbische vrouwen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het is bedoeld voor de voeding, helaas wordt het tegenwoordig als lust object gezien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze zijn zo lekker zacht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mannen eigenlijk altijd kinderen blijven die graag gevoed willen worden....