Zijn er ook sites voor vrouwen die sexuele gevoelens hebben bij de gedachte om als man door het leven te gaan?

Graag serieuze antwoorden

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld! Er zijn zelfs sites waar kinderporno te downloaden is, hoe sick je het ook wilt bedenken op het net staat het vast wel

Antwoorden (2)

Alleen voor vrouwen weet ik niet, maar er zijn zeker sites waar veel informatie over te vinden is over transgender zijn en worden.

Helaas zijn deze sites over het algemeen wel in het engels.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sowieso is travestie.org hier een site voor.
Niet enkel en alleen voor vrouwen die deze gevoelens hebben.
Hierop is ook een vrij actief forum waar hoogstwaarschijnlijk wel gelijkdenkende aanwezig zullen zijn.