Welke provider kan ik het beste kiezen voor micropayments?

Dan bedoel ik bedrijven zoals mollie.nl
Maar welke is het gunstigst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Je moet internet betaling niet doen via een provider?
Waarom moet ik nu met Mollie of Paypal? Ik zie er geen enkel voordeel in en irriteer me er soms mateloos aan. Dat gepush en dat het zo handig is:)

Waarom deze clubs geen bestaanrecht (meer) hebben is :
1. Via iDeal kan tegenwoordig iedereen direct betalen met zijn bankpas, handiger en betrouwbaarder kan bijna niet.
2. Via creditcard kan internationaal overal betaald worden. Het via een andere partij regelen is onhandig, je raakt het overzicht kwijt van die automatische afschrijvingen en het opzeggen van dit soort betalingen is erg onhandig en omslachtig.
3. In het begin van internet hadden een aantal van deze clubs toegevoegde waarde en voorsprong. Deze hebben ze nu niet meer en de voorsprong is verdwenen. Betaling via internet is nu standaard en normaal daar heb ik geen provider voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Telserv is ook een dergelijke partij. Mollie is meer geschikt voor verkoop van producten. Partijen als telserv voor betaal-websites.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan alleen maar zeggen dat ik als ontvangende partij altijd naar alle tevredenheid van Paypal gebruik gemaakt heb.
Boven de €100,- is het overboeken van het tegoed naar een bankrekening ook gratis.
In mijn geval volledig kosteloos dus.
Andere aanbieders ken ik niet.