Alle gegevens zijn nu in handen van de de curator. Niemand mag meer in het pand komen en ook niet alsnog zijn bezittingen ophalen die gaat alle via het aangewezen kantoor. De sleutels zijn ook in handen van de curator. Dus antwoord op jou vraag ze hebben ook alle gegevens van klanten en personeel. En van daaruit kunnen ze iedereen aanschrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die vraag is niet helemaal duidelijk. Bedoel je dat je bij de DSB zat en nu brieven ontvangt van een curator dat je schulden moet aflossen ??

Dat kan kloppen, want de schulden zijn natuurlijk keurig overgenomen door andere banken/instellingen ; je tegoed kan wel verdampen, maar wat je nog moet betalen gaat nergens heen hoor, dat blijf je moeten betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat de curator de verdere afhandeling van lopende zaken heeft overgenomen. Het kan wel zijn dat er dsb boven de brief staat dan weten de mensen waar het over gaat.
In de brief zal wel uitgelegd worden hoe het nu verder gaat met je hypotheek of andere bankzaken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Curator gaat inventariseren om te zien wat hij er nog uit kan halen voor diegene die er veel geld in heeft gestopt.Dus diegene die schulden heeft bij de DSB bank in wat voor vorm ook word aangeschreven om nog zoveel mogelijk geld binnen te halen .De belasting staat altijd vooraan om te innen.Dan pas komen de anderen aan bod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook zijn dat de post een paar weken te laat is..