online verzekeren verstandig?

Voor mijn gevoel is een tussenpersoon in dit soort zaken onmisbaar. Of zijn die alleen uit op provisie? Wat is jullie ervaring met sites als www.independer.nl?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Online verzekeren is juist héél verstandig. Je spaart de kosten van de tussenperoon uit. En er is niemand die je nog wat extra polisjes aanpraat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verzekeringsadviezen zijn ingegeven door welke verzekering de hoogste provisie geeft. Daar heb je niets aan. Onlineverzekeraars zoals verzekeruzelf zijn veel goedkoper en prima verzekeringsmaatschappijen, ook volgens de conumentenbond. Ik ben er al jaren verzekerd, nog geen ervaringen met claims gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hai, ik werk bij een tussenpersoon dus ik kan je hierin zeker adviseren. als je online verzekerd moet je zelf een risico analyse maken en jezelf adviseren terwijl je daar de kennis en ervaring voor mist. daarnaast is het zeker niet altijd goedkoper. en daarbij... goedkoop is vaak duur koop. ik ken genoeg geodkope verzekeraars die bij schade stug zijn met uitbetalen. en waarom sluit je een verzekering? omdat je bij schade een uitkering wilt. maar pas bij schade blijkt of je goed verzekerd bent en of je club ook een beetje coulant wil betalen. tja, dan ben je te laat natuurlijk. dus mijn advies. let niet te veel op de premie, maar laat je goed adviseren. dat kan je ook dubbele verzekeringen schelen. laat je informeren en soms is iets niet verzekeren ook een goede keuze. een slechte verzekering is weggegooid geld. en een goede tussenpersoon hoef je maar te bellen en je zaken worden geregeld. dat is bij de internetaanbieders zeker niet het geval en mag je allang blij zijn dat je na 3 minuten iemand aan de telefoon krijgt. maar voor deze dienstverleningmoet je inderdaad wel een vergoeding betalen. maar gezien de bijstand, hulp, kennis en ondersteuning die je krijgt is het dat zeker waard. goed besteed geld. en tenslotte; als je tussenpersoon je fout heeft geinformeerd is die aansprakelijk. dat is bij onlineverzekeren ook niet het geval. ik noem het de "zoek het zelf maar uit polis".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb ze ook allemaal online afgesloten en omdat ik 7 verzekeringen tegelijk afsloot kreeg ik een leuke korting van 7% en ik heb toch een vast aanspreekpunt bij die maatschappij
kijk maar eens op www.ohra.nl