Geen studiefinanciering terwijl ik doorstuurdeer..

In januari ben ik klaar met mijn studie ICT. (normaal tot juni/juli maar hoef stage niet opnieuw te doen). Nu is het probleem dat mijn studiefinanciering dan stopt, terwijl ik wel een nieuwe MBO-opleiding wil gaan volgen in het volgende schooljaar. Is het mogelijk in die tussentijd wel een studiefinanciering te ontvangen omdat ik toch doorstuurdeer?

Toegevoegd na 18 minuten:
edit: bedoel natuurlijk doorstudeer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou toch maar even doorstuderen over het woord "doorstuurderen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zeg dan niks, leeghoofd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder mij had je het vast niet verbeterd, dus blijkbaar trek je je toch wel iets van mij aan. Om dan te zeggen dat ik mijn mond moet houden vind ik raar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag de titel al eerder en merkte mijn eigen fout al op. Ga iets anders doen dan mensen lopen corrigeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij nu probeert te doen is mijn gedrag proberen te corrigeren door te zeggen dat ik je niet moet corrigeren. Beetje wrang, niet waar?
En als je naar de tijd kijkt van je verbetering zie je dat dat 4 minuten is na mijn opmerking. Jouw motief om dat te doen neigt er dus heel erg naar dat je dat deed naar aanleiding van mijn opmerking.
Maar ik begrijp dat je de eer aan jezelf wilt houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toen ik de vraag opende zag ik mijn fout, daarna las ik je nutteloze reactie en heb mijn fout aangepast. Zoek een leven.

Antwoorden (1)

alle antwoorden daarover staan op de de website van de ib-groep. Maar als ik het goed heb, stopt je studiefinanciering, als je ook daadwerkelijk afstudeert in januari.