Bij de IBG
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op een lening, op een hypotheek of je spaarrekening? Je moet wel wat specifieker zijn. Hieronder een site waar ze verschillende rentes naast elkaar zetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
0% renteloos lenen bij je pa, ma, of familie of uitlenen aan pa, ma familie of wie dan ook
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wanneer je dit voor een hypotheek doet, is dat natuurlijk niet zo slim...
0 %, dat is namelijk de rentevergoeding je krijgt op je lopende betaalrekening
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
0% natuurlijk, dat is logischerwijs het absolute minimum
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ca. 2,5% op een hypotheek met een variabele rente. Iets lager nog....