Waarom duurt het zo lang tot credit card informatie wordt ge-update op internet ?

Ik heb zelf een ING Card, en het duurt vaak weken voor dat mijn rekeningoverzicht wordt bijgewerkt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij heb je nou net de card met de slechtste website gekozen die er is. Ik heb ook een ING card en heb zelfs fouten ontdekt. Zo was mijn saldo op de diverse tabs niet hetzelfde, waarop de ING weer papieren dagafschriften is gaan toesturen. De medewerker klantenservice kon het me namelijk ook niet uitleggen....

Heb jij wel eens de rente nagerekend op een roodstand? Moet je dat bedrag eens laten toelichten door klantenservice, wordt geheid dolle pret...

Toegevoegd op 25-06-2009 11:19:34
O ja, ik geef niet echt antwoord op je vraag of ook weer een beetje wel. Ik wijt de trage updates door het slechte informatiesysteem dat de ING voor credit cards heeft.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, heb die rente zitten narekenen, en het klopt niet. Moet altijd een euro meer betalen dan me logisch lijkt.
paulus811
14 jaar geleden
Toevallig, bij mij is het ook altijd teveel. De uitleg die ik kreeg was dat men niet met kalendermaanden maar met perioden werkt die niet gelijk lopen met de dagen. Je betaalt dus bijv. rente over 28 mei-30 april. Nou zelfs dan kom ik er niet uit, maar ik heb de moed opgegeven. Nou die creditcard nog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mja, misschien krijg je teveel betaalde rente terug wanneer je je kaart opzegd. Ik maak me daar zelf niet zo druk om. Heb ook geen grote schuld er op staan.
paulus811
14 jaar geleden
Ik maak me ook niet druk over de bedragen, maar wel om het principe dat het zo ondoorzichtig is dat zelfs de klantenservice het niet begrijpt en de klant al helemaal niet meer. Van een bank mag je toch wel duidelijkheid verwachten?

Andere antwoorden (1)

Rente, zolang het geld voor jou zoek is, staat het ergens rente te trekken voor de bank...

zo doen ze dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, het geld is niet zoek, maar als ik inlog zie ik nog steeds het saldo van 3 weken terug, terwijl ik de laatste veranderingen zou willen zien.