Op welke internetsite kan ik het best mijn spullen verkopen?

Ik probeer via marktplaats een aantal spullen, kleding-huisraad en dergelijke te verkopen. De reactie valt me tegen. Zijn er sites die "beter verkopen"?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Marktplaats is toch echt in de regel de snelste. Zorg voor een goede foto (liefst een paar), een duidelijke omschrijving in de juiste categorie zodat mensen vinden wat je hebt, bepaal een prijs (want 9 van de 10 mensen slaan advertenties zonder richtprijs over!!) en een goed leesbare, uitgebreide foutloze tekst. Ik heb nog helemaal niks NIET kunnen verkopen via marktplaats, en de mafste dingen vliegen de deur uit.

Ebay is veel duurder, ook voor jou, en groter waardoor je spul minder snel gevonden wordt. Ook wordt het veel meer commercieel gebruikt.

Speurders enzo zijn gewoon veel kleiner. Als het op Marktplaats niet lukt, zal het daar meestal niet makkelijker zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is een kwestie van vraag en aanbod. En als er geen vraag is naar jou aanbod dan kun je hier op zich weinig aan doen. Kwestie van vol houden en afwachten...

Wellicht dat je nog eens kunt googlen op veilingsites en verkoopsites, zoals ebay...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op ViaVia kun je ook een poging wagen. Marktplaats blijft echter de meest bezochte site en soms kost het meer tijd om iets te verkopen. Wel kun je (tegen een kleine betaling) je spullen weer bovenaan de lijst laten zetten. Ik heb dit zelf weleens geprobeerd en het had in sommige gevallen het gewenste resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oude vertrouwde manier mag je ook niet vergeten... Op de hoek bij de supermarkt een briefje ophangen met je boodschap... Dit is heel vaak een goede insteek tot succes... Mag je in mijn optiek niet verzaken te doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt! hoe gek het ook klinkt in het digitale tijdperk. Bij de supermarkt kan je veel halen en kwijtraken. +1