Welke goede sites over sales, marketing en ondernemerschap zijn er?

Waar je dus vragen kan stellen en informatie kan inwinnen over deze onderwerpen?
-------------------------------------------------------------------------
PS. Hier ben ik mede geïnteresseerd in omdat ik, zoals al eerder gevraagd hier, bezig ben met een onderzoek naar sales succes en dit graag door meer mensen wil onder de ogen wil brengen.
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=NQTEKbITXeq_2bu6S8vGjlGg_3d_3d

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Beetje goede salesmensen zijn egotrippers en als je een beetje research doet op internet ga je zeker een aantal sales toppers/managers vinden en ik raad je aan hen te interviewen. Dat gaat zeker lukken want ze staan graag in "the picture".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens bij de Kamer van Koophandel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op carrieretijger.nl zal ook wel het een en ander hierover staan.