Wie weet waar ik een origineel halloweenkostuum vandaan kan halen?

Wie weet waar ik een origineel halloweenkostuum vandaan kan halen?! Het is vaak voor vrouwen of de duiveltjes of de heksenjurken! Best leuk maar allemaal zelfde idee.. Ik wil nu eens wat anders maar kan niet veel vinden.. Iemand tips?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

zelf maken dan of zelf ontwerpen zodat ie gemaakt kan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zelf maken met heel veel leuke spullen die ik gisteren bij de Xenos zag liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een paar sites.

Verder kun je ook iets simpels bedenken en bij de feestwinkel nog wat leuke kleine dingetjes erbij kopen? (Zo was ik vorig jaar 'een bruid van een vampier' met kleding van thuis, had alleen 2 tanden moet kopen)
Of bij de feestwinkel een geheel kostuum vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt als Morticia Addams uit de Addams family

Marijke van Helwegen

Cruela deVil (101 dalmatiers) met wat speelgoedhondjes om je heen.

Je kunt ook als grote spin gaan met harige poten

Met schmink en plastic neuzen/ ogen/ oren kun je ook hele gave gezichten maken en dan hoef je met kleding niet zo veel toe te voegen.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
zelf makken of Naar een feest winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TYP het in bij google en dan kun je ook genoeg resultaten vinden, bij gree,s winkel kan je ook leuke dingen halen in Hogeveen, Marktplaats kan ook nog, of je maakt je kostuum gewoon zelf!