In de categorie: ik zoek een kado. Het is voor een bruidspaar.

Ik wil geen geld geven, want ze betalen mij. Maar ik wil wel met iets kleins aankomen. (Gaat mee in vliegtuig)

13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De manier van stellen van de vraag doet me glimlachen:) Tja, als iedereen die vragen stelt, dan mag je je inmiddels ook wel verlagen tot dat niveau vind ik. En ach, het is wel handig:)

Het beste antwoord

http://www.cosmostrading.nl/

En dan moet je vooral even bij de sectie "Tiffany" kijken.

http://www.cosmostrading.nl/index.php?cPath=79_434

Toegevoegd na 1 minuut:
Hm, even de laatste link kopieren en plakken, want hij pakt hem zo te zien niet in zijn geheel. :-) maar wij hebben al een aantal keer zo'n theelicht houder gegeven als kadootje, en het valt altijd erg in de smaak. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Hee dat brengt me ineens op een goed idee, thanks!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
graag gedaan! Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor goed idee je kreeg hoor! :-))

Andere antwoorden (4)

Een vrouwenstring en een mannenstring. (Als ze beide hetero zijn. En anders snap je vast wel wat je aan moet passen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een fotolijst met foto's erin van hun. Je kunt eventueel een oude foto van hun samen erin steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op onderstaande site.
http://www.icadeau.nl/

Als ik een origineel, leuk aardigheidje zoek, kijk ik altijd hier even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de EXPO hebben ze dit doosje (hier op de afbeelding) met allemaal briefjes erin over geluk, misschien is dat iets?