Zaterdag en vandaag heb ik n fijne dagen gehad,morgen hele familie weg. Iemand voor mij n leuk idee??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow mijn eerste vraag die ik zie zonder minnetjes

Het beste antwoord

Lekker uitslapen, goed ontbijtje, terug naar bed en een paar uur goed boek lezen, douchen, stukje fietsen, stukje eten, beetje tv kijken en weer naar je bed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zonder het fietsen ziet onze zondag er ook vaak zo uit. heerlijk hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus omdat je zon schat bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die Schat, is dat bedoeld voor Cindy1985 of voor mij?
Het lijkt me wel een relaxed dagje, zo te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kus geen vrouwen klaas: p . Maar cindy hft ook plus hoor (alle antw.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was ongeveer zo ja: gegeten,gedoucht,stukje wezen wandelen en lui geweest voor de tv! X

Andere antwoorden (7)

Pak een boek en ga lekker lezen.
Pak de fiets en ga lekker fietsen.
Verzin een bult vragen en vermaak je een hele dag op GV.
Huur een filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker een dagje relaxen. Lekker naar de sauna, bv Elysium. Lekker weer dus kun je buiten ook lekker bloot rondlopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klinkt ook wel lekker, maar toch eerst uitslapen en lekker ontbijten, terug naar bed en lezen. Vervolgens een sauna zou te gek zijn... :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ja, dat zou perfect zijn!
Zoek een dreamking, of ga morgen van het mooie weer genieten. Morgen kan het misschien nog, maar voor de rest van de week is veel regen voorspelt...

Of geniet even van de rust. Hele familie weg, geen gezeur aan je hoofd.

Ga naar Amsterdam. Genoeg te beleven daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek een dreamking --> leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig! Amsterdam is top maar wil in de buurt blyven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Conan?? Ben je nou m of v??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
m !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kus dan haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je lft?? Haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je lft?? Haha
zo lang het mooi weer is, lekker van het mooie weer genieten, ijsje eten in de stad?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga maar naar apeldoorn lopen,daar komen 1000den motoren bij elkaar op het marktplein

het is harley davidson dag

dus hop naar je nest toe nou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga morgen lekker ontbijten, daarna wandelen in het bos en lekker genieten van het weer op een terrasje of lekker thuis in de tuin als je die hebt.

Leuke dag morgen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- het is mooi weer! ga naar het park, pak sap mee en wat plastic bekertjes en een kleedje en genieten maar (of een flesje wijn)
- pak een boek, lezen doet wonderen voor de geest
- ga iets kijken op UitzendingGemist
- bak een taart
- ga oude (kinder)foto's kijken
- loop een rondje met de hond of geef de kat 'ns wat extra aandacht
- pak de krant en los de puzzels op
- begin spontaan een nieuwe verzameling
- zoek een penvriend(in) en schrijf een lange brief
- ruim je kledingkast (of andere soort kast) 'ns lekker uit/op